defnelobe merhaba arkadaşlar. 35+3 günlük gebeyim. Bugün çok üzüldüğüm bişey yaşadım ve iştahim kesildi asla bişey yemek istemiyorum. En son saat 10 gibi 2 poğaça yedim onunla duruyorum. Bebeğimde karnımı sertleştirip çok oynuyor. Bişey olurmu?
Gzmmmmmm11 defnelobe bebeğinizi cezalandırmayın bence hemen simdi kalkıp zorlada olsa birşeyler yiyin
Mrv1007 defnelobe ben de senin gibi üzülünce tamamen iştahı kesilen biriyim, ama bebeği bu kadar saat aç bırakmamak lazım. Hiçbir şey olmasa da muz, süt, yoğurt falan gibi en azından bebeğe faydası olan bir şeyler atıştırmaya calıs, bir kaç kuruyemiş ye.
Seymaben defnelobe zorlada olsa aglayarakda olsa bisiyler yemeye zorlayin bence kendinizi bebek icin yiyiceksiniz sonucta cok fazla ac birakmak iyi degil❤️
zynpada defnelobe bir gün bir şey yememekten bir şey olmaz kuzum o zaten senin bünyenden alır ama yine de süt iç hiç bilmiyorsan. Sertleşmesi de senin üzüntünü hissediyordur.
FusunF defnelobe ne yaşadınız bilmiyorum ama bir anne olarak bebeğiniz herseyden önemli olmalı onu cezalandırmayın yazık gunah kalkıp bişilrr yiyin lütfen
annesinin_beybisi defnelobe kalkıp birseyler yemelisin bebeğinin bir suçu yok ki hem sen üzüldükçe o da hisseder
annesinin_beybisi defnelobe yaa üzülme gerçekten üzüldüm bak durumuna 😥 insallah eşin hatasını anlar bir daha böyle bir igrenclik yapmaz