zeynnn5441 bizde İstanbuldan konyaya memlekete gittik bayramda 9 saat. 1 saatte bir mola verdik yürüyüş yaptım. Trende mola verilmiyor ama arada bir kalkıl yürürseniz koridorda birşey olmaz a Allahın izniyle. Tabii ki doktorunuza danışın herşeyden çnce. Doktora gidemiyorsanız en kötü sağlık ocağınıza gidip ebeye danışın