Ebruli1903 Kızlar yeni kimyasal gebelik geçirdim aranızda geçiren var mı nasıl bir yol izlediniz kimyasal gebelikten sonra
Yusufayazin__annesi Ebruli1903 2019 martta kimyasl gecirdim adet olmadan nisan ayinin son gununde 7 haftalik hamile oldugumu ogrendim canim
elfffglc Ebruli1903 ben geçen sene ocakta kürtaj oldum kimyasal gebelikten dolayı zaten 3 ay doktor yasak dedi 4 ay da ben istemedim temmuzda hamile kaldım şuan 24 haftalık olduk
Ebruli1903 Powergirls aaa maşallah ama benim kan değerlerinde Anti Rubella ıgm pozitif çıkmış o ne demek
Ebruli1903 Yusufayazin__annesi ya bende erken öğrendim sonra kimyasal oldu şimdide pozitif çıkmış Rubella ıgm 3-4 ay korunacaksınız filan diyorlar
elfffglc Ebruli1903 doktorum bana öyle de böyle de 3 ay hamile kalmaman lazım demişti o yüzden ağrım bitsin diye de kürtaj yaptı
Eleonora Ebruli1903 ben geçen ay geçirdim. 5ci haftamda kanamayla kendiliginden düstü ama doktoruma beklemelimiyim sordum hayir dedi.
Elifdemireel Ebruli1903 Ben iki kere yaşadım kimyasal gebeliği normal regl gibi kendiliğinden atıyo sağlıklı gebelik olmadığı için. Şuan hamileyim çok yeni 6 haftalık daha bakalım Allah nasip eder inşzallah sağlıklı hayırlı evlat🙏