Gozi ilk gebeliğimde de özlem hanıma gittim ben , şuanda da gidiyorum . o olmasa gitmem bende . evet genelde donul ve soğuk bi mizacı var , bazen pek bi samimi oluyo . ben özlem hanımı öğretmenim gibi hissediyorum 😂😂😂😂 çekiniyorum falan 😂 ama güveniyorum da , ikinci gebelikte gezdim bikaç doktor içime sinmedi yine özlem hanıma gittim . ama fiyatlar feci arttı . asla haketmiyor yani hastane bu ücretleri . benimde cana geçesim var irfan beye ama o da aşırı yoğun . bi de 19 haftalık oldum artık . doğumhane falan temizdi ama ilk doğumumu da orda yaptım . erken doğum riskim vardı çok gittim geldim doğumdan önce doğumhaneye . küçük bi oda zaten samimi korkutucu değil ve her gittiğimde baya baktım gözümün alabildiği herşeye temizdi . odalarda temizdi . ben bi pisliğe denk gelmedim sada da . ama hala hakedeceğini düşünmüyorum 6000 lirayı . 240 lira muayeneyi