Ranaikra 34 haftalık hamileyim sancım çok çıktı doktor yatış dedi ben zar zor çanta hazırlıcam diye imza atıp çıktım ve sancılarım hafif sıklaşıyor sizce biraz bekleyim mi biraz daha çoğalsın hemen gideyim mi birde doğum olur mu
AdenEva Ranaikra korkutmak gibi olmasın ama burda neler okuyoruz bence çantanızı hazırlayın sonra hemen gidin 😂 hayırlısı olsun bu arada sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻
Gokcennnn Ranaikra hemen beklemedem gidin 34. Haftada sancı takip edilmez 33 de oldu benimde serumla durduruyorlar haftasi erken