zeynnn5441 Vaveyla-38 Hafta da pıtpıt diye hissetmiştim belirgin olarak da 20. Hafta da tam olarak anladim hareket olduğunu 🙏
Ceress Vaveyla-38 17. Haftada minik kalp atışı şeklinde hissettim 19. Haftadayız şuan gün aşırı hissediyorum miniğimi❤️❤️
Powergirls Vaveyla-38 ben bu gidişle beklerken catlicam küçüğüz daha ama sabrım kalmadı hissetmek istiyorum 😁
Vmerve Powergirls geçmiyo gibi geliyorda inanın geçiyor 200den gün sayıyordum şuan 152 gün kalmış 🙈 yani çok geçmedi yine ama 50 gün geçmiş bile 😬☺️
marsel_ve_annesi Vaveyla-38 21+6 olduk daha bu hafta belirgin hiissediyorum Ama daha çok sol tarafa yattığımda Sanırım biraz da kiloyla ilgili zayıf anneler daha çabbuk hissediyor