Burcubayram bende yedim hatta hamileliğin ilk başında kimse öyle bir uyarıda bulunmadı bir demet maydonoza tuz limon sıkıp af edersiniz inek gibi yedim yani 😁sonrasında da salatalarda filan yedim öyle ayrım yapmadim. Onun suyu kaynatinca sıkıntı yapıyor diye biliyorum ödem attirdigindan . Her şeyi kararınca yiyince bişey olmaz Allah’ın izniyle . Benim doktor bebeğin düşeceği varsa yatarken de düşer ayaktayken de düşer hayatına normal devam et ağır iş yapma her şeyden de abartmadan ye demişti . Ama her gittiğimde semiz otunu özellikle öneriyordu bol bol ye diye . Bende size onereyim semiz otunu . Yoğurtlu cevizli mis gibi oluyor tavsiye ederim 😁