ilayddaozturkk Kızlar 12 haftalık hamileyim bugün sabahtan beri vajinamda bı batma bı zonklama hissediyorum karnıma sancılar giriyor daha önce başına böyle bişey gelen varsa bilgilendirir misiniz rica etsem
MerveeD ilayddaozturkk malesef benım bu hafta basıma geldı kasık ve vajına agrım o kadar cok oldu Kı gun boyu gecmedı idrar yolu enfeksiyonundanmış şuan ilaç kullanıyorum 3. Günüm
ilayddaozturkk MerveeD Benimde idrar yolu enfeksiyonum var onun için antibiyotik kullanıyorum zaten tekrar hastaneye gitmeme gerek var mıdır acaba
MerveeD ilayddaozturkk hangı antibiyotiği kullanıyorsunuz acaba? Ban SEF verdi 500 mg lik bide tek kullanımlık toz halinde bir ılac vermısti 3 gundur kullanyrm antibiyotiği sizn ılacınızı bttyse saglık ocagında bir idrar tahlılı verın isterseniz
ilayddaozturkk MerveeD Banada toz halinde ilaç verdi bir tane çıktı onu kullandım başka ondan bidaha almadım, parol yazdı günde 1 tane alıyorum bide zimaks sefiksim diye antibiyotik kullanıyorum günde bir tane
MerveeD ilayddaozturkk bende SEF gunde bır kez kullanıyorum 7 gun ıcıcem bırakıcam sonrasında saglık ocagında idrar tahlılı verıcem gecmemısse tekrar ılac verıcekmıs