Arkadaşlar devlet hastanesine gidiyorum doktor 40 haftalıkken suni sancı veririz demişti pazartesi günü tam 40 haftalık oluyoruz ve ben randevu bulamadım üstüne birde bana biraz daha bekleyelim derse ne yapacağım ? Ağrılarımdan uyuyamıyorum geceleri çok zorlanıyorum sizce suni sancı vermesi için ne demem gerek biliyorsunuz devlet 42 ye kadar bekletiyor 😞