28+6 da kontrole gittik, bebişimiz 37 cm 1150 gram.. Doktorumuz normal dedi ama sanki bana biraz az geldi gibi.. Sizlerde bu haftalarda durumlar nasıldı ? Her bebek yapısı farklıdır tabiki ama:) Birde bebişlerimize kilo aldırmak için neler tüketiyorsunuz ? 🥰🌼