Zynp44 iscansedaomer Allah gönlüne göre versin inşallah o zaman 😍 sağlıkla sıhhatle gelsinler de ne erkek ne kız önemli değil 😇
Hanife_ iscansedaomer ben de hep kız denk geldim😀 görümcem ben ve 2 eltim yakın arayla hamile kaldık sadece bı eltimin erkek 3 müzün kız😀
iscansedaomer Zynp44 önce sağlık sonra güzel huy güzel yaşam doğru yaşamayı bilesin benim için en büyük zenginlik ☺️
S-H-N iscansedaomer Aaaa bende kız kasımda hamile kaldım Ağustos da doğum var. Bir kızım var 2 yaşında bu sefer ki erkek olsun isterim ama Allah önce saglık versin inşallah. Kalp atışı duydun mu canım bu arada?
iscansedaomer S-H-N dün duydum kalp atışını mükemmel bir şey ilk çocuğum olacak kısmetse mıcizemin yüzünü de görürüm inşallah kız erkek farksız gerçekten Allah merhametli güzel huylu insanlar olmayı nasip etsin onlara
iscansedaomer Ulkermadn Allah bağışlasın ikisini de ben de ikiz olsun istemiştim ama tek oldu erkek olacak o da muhtemelen 😂