Elifelbb iscansedaomer gerçekten erkek senesi yaa benımde oğlum olcakmıs doktor alışveriş yapma ama erkek dedı
Seymaa30 iscansedaomer çoğu kişinin erkek sanırım bende erkek sanıyodum hiç mide bulantım olmadı bi takım şeyler ama bugün kızçem olucağını öğrendim anlaşılan seneye ve Çin takvimine bakmıyor bu işler orda erkek yazıyodu ama tersi çıktı😂
iscansedaomer Seymaa30 olabilir benim de kız yazıp kız çıkar ama erkek hissediyorum ya kesin ve net 😂
basak3321 iscansedaomer bizde de kız senesi deniliyor bu sene😄 görümcem, yengem,kuzenim, iki akrabamız, bir gelinimiz ve şimdi ben hep kız bebek bunlar sadece aklıma gelenler şuan da♥️🤩
Ozlem2206 iscansedaomer kesinlikle erkek senesi arkadaşım hastanede hemşire nerdeyse bütün hastalarının erkekmiş😂 ben ve iki arkadaşımında erkek😂
Lk34_ iscansedaomer benimde oğlum olacak canim 23 haftalığız bugün bimdeki bebek ürünlerindende anladim herkesin oğlu olcakmis çünkü ürünlerden hep pembe kıyafetler kalmıştı 😁ve cinsiyet partisini yaparken de balonu yaptırdığımiz organizasyoncu da bu yıl hic sasmadi flan demişti
Elfs iscansedaomer yok onu bilmiyorum post sahibi erkek yılı demiş ya ay olarak da fark ediyor demek istedim mesela yani atıyorum Mart geneli erkek Şubat geneli kız olması gibi. Ama her ay kızda doğuyor erkekte yani sizin hangisinde olacağı belli olmuyor geneli belirli bir cinsiyet olsa da