iscansedaomer yok onu bilmiyorum post sahibi erkek yılı demiş ya ay olarak da fark ediyor demek istedim mesela yani atıyorum Mart geneli erkek Şubat geneli kız olması gibi. Ama her ay kızda doğuyor erkekte yani sizin hangisinde olacağı belli olmuyor geneli belirli bir cinsiyet olsa da