Zrybgrcyln canım ılaclarını sakın ıhmal etme. Ben 2 gebelıgımı Yuksek tansiyon protein kacagı yuzunden erken dogum yaptım 35 haftada. Dogum sonrasında ıse yogun bskımlık oldum tansıyonum dusmedı. Suan 3. Ye gebeyim. En basından basladık yıne Alfamete. Senin masallah haftan cok guzel 3 hafta kullanacaksın en fazla kullan sakın ihmal etme. Tansıyonınu duzenlı takıp et. Zaten ödem şişlik protein kacagı varsa doktorlar hemen müdahale eder. Aklına takılan varsa sor canım 🥰