aseladaannesi27 Tecrübeli anneler bebek yorgan, yastık ve yatagı nasıl olmalı marka önerisi olan var mı, yorgan ve yastık kullanılmalı mı yoksa sakıncalı mı Yenidogan bebekte
Barlas_mom aseladaannesi27 Yenidoğanda çok önerilmiyor ama ben az büyüyünce beşiğinde kullanmak için yataş pamuklu yorgan bir de Özdilek bebek yastığı aldım. Nevresim takımı 2 tane aldım Waikiki den bu indirim kodlarını kullandım baya avantajlı uyguna geldi ☺️
asyaa0 aseladaannesi27 Yastık kullanmayın diyorlar o yüzden ben kullanmayacağım yorgan da çok düşünmüyorum şimdilik battaniye kullanırım
Sky2022 aseladaannesi27 ilk 2 yil lullanmiyorsun. Ben reflu yatagi aldim bi de ilk 1 ay kusma ve altini batirma sebebi ile eski carsafin varsa yatarken onlari kullan 40 indan sonra duzene gironce normal nevresim kullanirsin ilk yil battaniye ile uatiyorlar