Deletedmom_85 Deletedmom_85 doğru sonuç için regl zamanı bakılması gerekiyor. Sonuç yanıltırsa ne olacak bilmiyorum ya
Armess_loya Deletedmom_85 hormon testlerine genelikle, adetin 2.günü veya 3. Günü bakılır foliküler tam oluşmadan, adet olunca 2.günü günü baktırın bu süre zarfı 15gün olunca, yada bir kaç gün geçince sorun olmaz önemli olan adetliyken hormon tahlilidir🌸
Esrabahar Deletedmom_85 aynen sizinki çok yüksek değil benim doktorum ,40 a bile ilaç vermedi ilk başta 3-4 ay müsade etti dedi olmazsa ilaç vereceğim ama hiç bir kür yapmayin hormonlsri alt üst ediyor incirde yemeyin prolektini yukseltiyor
mucizeolsunn Deletedmom_85 27 çok yüksek bi değer olmadığı için çok engel değil benim ilk 67 çıkmıştı o zaman ilaç kullandım şuan 30 çıkıyor emar felan çekindim bişey çıkmadı doktor da az yüksek bundan sıkıntı olmaz dedi ve bu ay kimyasal gebelik yaşadım yani demekki hamile kalınabiliyor diye düşündüm
Bbt93 Korunmayı bıraktıktan sonra 6 ay hamile kalamadım. Hormon testinde prolaktinim 40 küsür çıktı. İlaç kullandım ertesi ay hamile kaldım.
Esku Deletedmom_85 canım bende de prolaktin sorunu vardı. Adet olduğun da bakılıyor genelde 2. Veya 3. Günlerinde. Stres yaptığın zaman hemen çıkıyor ve kendiliğinden düşmüyor benim 72 çıkmıştı dostinex kullandım haftada 2 kere içiyorsun hapı 8 tablet oluyor içinde. sürekli her ay kontrol ettiriyorum sadece ilaç kullanarak düşüyor kendiliğinden düşmüyor
Barlas_mom Esku MR çektirdiniz mi hiç hipofiz emarı ? Kendiliğinden düşmüyorsa doktorunuzdan rica edin lütfen
Hanifearac Deletedmom_85 suan troit hapi devam kalp atisini 10 da inslh duycaz sonra haplarimi kesicek doktor suanki surec boyle
Hgmom1 Deletedmom_85 Canım benimde 27 çıktı bana hap verdi içinde 2 tane var sen 1 tane iç dedi 😔🙏🏼 Allah’ım inşallah nasip eder bebeği