Kızlar selam. Ben aslında 1. Trimesterde covid geçirmiştim cok şükür hafif atlatmıştım. 2 ay önce ilk biontech aşımı da oldum. Doğuma da 1 hafta civarı kaldı. Dedim bi geçirilmiş hastalık bi aşı şuanlık beni doğuma kadar kurtarır 🥲 ama gelin görün ki 2 gün önce annemlere gittim, babam covid pozitif cıkmıs dün 😭gittiğimiz gün beraber yemek yedik çay corba oturduk içtik. Ara ara hapşurıyordu ama o da 4. Aşısını oldugu için yan etki diye düşündük.. ama maalesef covidliyken üstüne aşı olmış sanırım. Eğer ben bana da bulaştıysa ben napıcam 😭 doğuma yakın covid olan var mı? Doğum nasıl ilerliyor ? Normalde pcr istiyo hastaneler dogum icin, pozitif cıkarsam nolcak yardım edin 😭😭