Askpare Kızlar piyasaya göre çok daha uygun oluyor daha hamile bile değilken bi sürü şey almştm kanguru felan 🤭 bugünde yorgan yastık felan eksikti 2 tane nevresim takımım vardı yine bimden almştm yedek olsun diye bir tane daha aldım🐣 pijama takımı felan alt açma minderide tam istediğim gibi elleri felan hapsediyor😂 malum bebişlerin elleri durmuo bu çok iyi mesela nette baya pahalıydı bim olmasa napcaktık acaba🥳 şimdi eşim başka bir bime daha bakcak emzirme örtüsü kalmamştı bide ana kucagı bulursan al dedim inşallah vardır bunlarıda alırsak eksiğimz bitiyor gibi bişey 👼🏻
Gulendammm Askpare ben İlk alışverişimi yaptım bimden valla hepsi eksikti hepsini aldım diyebilirim 🤗
Drya55 Askpare bende ana kucağı, anne yani yatağı,nevresim takımı,battaniye,çoraplar,pijama takımı hepsinden aldım hepsi çok güzel
kckelf123 Nevresim takımı nasıl kızlar aldımda yastıkları yamuk yumuk duruyor bide buyük sanki kaç yaşından sonra kullanılır
Sevimylcn kckelf123 banada yastık biraz büyük geldi canım ama aldım yinede güzel pamuklu çok yumuşak duruyo
Askpare kckelf123 ben yorgan yastık aldm hiç yamuk durmuo yumuş :) trbi doğdugnda kullanmcm ani ölüm olabiliyormş allah korusun artk büyüyünce birz
gulsonmez27 Geçen defa gelen bebek eşyaları daha güzeldi bence..Ben bugün gelen hiçbirşeyi beğenmedim.Hem pahalı geldi hem de kalitesiz.Bakalım bi dahakine ne getirecekler
Poyrazin_annesi gulsonmez27 aynen oyle battanıyesı yorganı pıjaması hatta hastane cıkısı bıle guzel degldı. Bn sadece müslin örtü aldm. Ama teyzem bugun bana suprız yapmıs bısuru sey almış valla
kckelf123 Sevimylcn daha beşiiğim yok büyük almıcam beşiği. şimdilik yedekte dursun bari nevresim takımı beşiğe büyük gelir gibi😄
Askpare Poyrazin_annesi yorgan yastk aldım bimden çoj güzel geldi yorganın bir tarafı peluş yumuşacık