minikdmrc Esraustaoglu pekmezle tereyagı birer kasık ısıt cezvede birbirlerine karıssınlar sonra iç onu balgam öksürük kesiyor
sumeyyearas guzelbebegimmmmm Bana da geçince bırak tüm paketi niye bitirdin şikayetin bittiyse demişti . Hepsi farklı diyor valla bilmiyorum ki ya Ama mantıken Bi yerden yapıcı bir yerden yıkıcı bir şey antibiyotik O yüzden şikayet geçince bırakmak bana da mantıklı geldi özellikle hamile iken
Extreme34 Esraustaoglu öncelikle geçmiş olsun tabiki kullanabilirsin.Gecmeyen sinüzit için 2 kutu kullandım bu antibiyotikten.Enfeksiyon ve öksürük için veriliyor iki doktor da onayladı.Zaten uygun görmese yazmazdi için rahat olsun 🤗
Mercimekismom Esraustaoglu bizde öksürük ve boğaz ağrısından kurtulamadık doktorumuz yazdı aynı ilacı sakıncası yok dedi eğer doktorun onay verdiyse kimseye kulak asma kalbini ferah tut inşallah tez zamanda iyileşiriz 🙏🏻
Esraustaoglu Mercimekismom inşallah canım benim valla naptıysam fayda olmadı öksürüğüme en sonunda yazmak zorunda kaldı doktor kullanıyorum bende inş atlatırız ❤️ Kaçıncı haftadasın 🌸
moom222 Esraustaoglu bende dokuzuncu haftadayim geçmedi on gün boyunca artık acile gittim doktor acildeki b katagorisinde olduğu için ilaç korkma dedi kullan dedi bn iyilesme hissettiğim an kesicem ilacı biraz mg yüksek benim kuzenimde oğlumda kullanmış bebeğe zararı yok demişti bana
Ombur Ben kullandım ama idrar yolu enfeksiyonu olmuştum ben o zaman banada vermişti doktor ben hiç bir etkisi yok diye biliyorum bebeklere ama yine siz kendi doktorunuza sorun bi
Mrvcankal Esraustaoglu 37 haftalık hamileyim 2 kere grip oldum 2 kere kullandım doktorunu dinle bebeğe en zarar vermeyen antibiyotik o olduğu için onu veriyorlar. Yoksa bu sefer enfeksiyon falan varsa kana bulaşıyor.
Esraustaoglu zeynnn5441 evet kullandım iyi kide kullanmışım çok iyi geldi bebeğe de bir zararı yok kullanabilirsiniz