Kızlar benim 18 aylik oglum var normal doğum yaptim doğumda bir kesi attılar dikisim var. Şimdi 10 haftalik hamileyim. Yine normal doğum nasip olursa o dikiş yeri doğumda tekrar yırtılır mı acaba yada kesi atılması gerekirse aynı yerden mi atılıyor acaba ikinci doğumunu yapan tecrübeli annelerimiz bilgisi olan var mi