Havvar Kızlar 37 haftalık gebeyim bebeğim 3.750 gram doktor normal doğum yapamazsın dedi. Bebeğimin gelişimi 10 gün önde. Bu şekilde normal doğum yapan var mı 🥺
SutlacimiYedimmiBen Havvar hadi 500 gr eksi olsa bile 3.250 kg bebek 3 haftada 750 gr alsan yine 4u buluyor ilk dogumsa biraz zor gibi
Havvar SutlacimiYedimmiBen ilk doğum da 4 kilo zor demi. Acaba suan suni sancı ile normal doğum denesem olur mu? Cunku suan 39 haftalık gelişim de ama asıl haftası 37+3
1elifelif Havvar eğer açılman güzel olursa vücut yapın müsaitse doğurursun tabi. Niye doğuramayasın. Kalmaz içerde bi şekilde çıkarcaz herhalde inşallah sağlıkla 😀
SutlacimiYedimmiBen Havvar canim ona doktor karar verir illa normal olucak diyede diretme akışına bırak
Havvar 1elifelif evet muhakkak içerde kalmayacak doğuracağız bi şekilde ama ben normal doğum yapmak istiyordum bu yüzden üzülmüş olabilirim degil mi 🥲😅
Havvar kivirciginannesi şimdi kendim dikkat ediyorum şekeri hamurişini ekmeği falan kestim. Yemek porsiyonlarımıda küçülttüm umarım kilo alımı durur