hayat_23 canım ilk muayene oldum sorun yok dedi zaten reglim çok düzenlidir. Rahim filmi çekildi oda iyi çıktı biraz fallop tüpünün birinde tıkanıklık vardı ama açtım dedi 3 ay içinde hamile kalırsın dedi olmadı tabi ben yine gittim bu sefer ilaçla tedaviye başladık iki ay çatlatma iğnesi falan oda olmadı aşılama yapalım dedi. İğnelerle yumurtaları büyüttü yine çatlatma iğnesi yaptım zamanı gelince iki kez yapıldı bu işlem tutmadı. Bu süreç ama nerdeyse 2-2,5 yılımı aldı tabi. Tüp bebek başlayalim dendi fakat o sırada doktorun tavırlarından ötürü kavga edince ben hemen başka bir doktora gittim ve sorunumu rahim filmine bakar bakmaz söyledi