Yaseminerki Benim de çok akıntım oldu ilk haftalarda sonra devam etti doktor normal dedi. Çok akıntım var diye evham yapıyordum sonra bi anda azaldı. Bu sefer de akıntım azaldı diye korktum 😅 Ama bugün çok geldi. Yani gelse ayrı gelmese ayrı korkuyoruz ☺️