gamzegultekin kizlar benim bobregimde tas ve buyume vardi istanbulda hastaneye gittim taşı alcaz dediler alamadilar suzgec yani stent taktilar agrilarimi azaltsin diye fakat 29 haftamdayken rahimden sancilarim oluyordu herkes bobrek ağrısıdır dedi 2 hafta çektim 31 haftalikken doktora gittim ve 1 gece yattim sabahi acil sezaryana aldilar bobrek sancim dogum sancimi baslatmis ve sabah artik bebek dayanamadi ağrılara şuan küvezde ve solunum sıkıntısı var istanbulda awrupa yakasinda bildiğiniz hastane var mi lutfen bi onerisi olan iyi bi hastane bilen varsa soylesin lütfen oğlumu baska hastaneye goturmeyi dusunuyoruz ama hangi hastane iyi bilmiyoruz 😢
EdaKnayenkartal gamzegultekin koç üniversitesi hastanesi allah yardımıcısı olsun bebegınızın inş bi kaç haftaya toparlar cnm bol dua et 🙏🏻
Betus93 gamzegultekin ayni durumdayim suan. 29 haftaligim ve bir haftadir erken dogum riskim var. Buna sebep ise bobregimdeki tas. Delircem agridan kac defa post actim dogru duzgun cevap alamadim. Gercekten bu aciyi yasamayan anlamaz. Bebegim risk altinda. Tasim dusmuyor. Napcam bilmiyorum. Cok cikmazdayim gunlerim zehir oldu
gamzegultekin Duygu07 Allah razı olsun canım hallettm zaten hasteneyi cok şükür tek ihtiyacimiz suan dua
gamzegultekin EdaKnayenkartal Allah razi olsun canim insallah hastaneyi hallettim canim cok şükür ya cok sagol
Ecrinimleyla Betus93 ayyyy ben acısını çok iyi bilirim onun ilk gebeliğimde bende öyleydim hep hastanelerde ağrı kesici serumlar yedim Allah yardımcınız olsun çoook zor
Emlyjams Betus93 Çok geçmiş olsun bisey sormak istiyorum. 1- bulantı ve kusma oluyormuydu. Benim için en önemlisi kusturuyormuydu 2- midenizin iki yaninda boşluklarda kaburganın altında ağrı yapıyor muydu???
Aysegulnur123 Betus93 bu ağrı sağ tarafınızdan gözünüzün alt taraflarına dogru mu oluyor belinize vuruyor mu şuan benim öyle dee acaba benimde mi böbreklerde sorun var
gamzegultekin Betus93 canim valla hastaneye git nts ye baglasinlar bak ben 1 gun daha gec kalsaydim oğlum Allah korusun karnım da ölebilirdi dabahi kalp atışı ve hareketleri yavasladi bobrek sancısı ve ayriyetten dogum sancisina dayanamamis aceleyle sabah hemen sezaryana aldilar sakin aksatma bobrek agrisidir deme rahim ağrın kasilmalarin varsa hemen git
Emlyjams Ecrinimleyla Çok geçmiş olsun bisey sormak istiyorum. 1- bulantı ve kusma oluyormuydu. Benim için en önemlisi kusturuyormuydu 2- midenizin iki yaninda boşluklarda kaburganın altında ağrı yapıyor muydu???
gamzegultekin Ecrinimleyla amin canim cok sagol gerçekten öyle benimde ilk gebeligim ve maf oldum ya ben yine agri cekim yeterki oglum iyi olsun riski hayla var oğlumun 😢 insallah daha iyi olcak
Emlyjams gamzegultekin Çok geçmiş olsun hem postunuz yukarda dursun hemde bisey sormak istiyorum. 1- bulantı ve kusma oluyormuydu. Benim için en önemlisi kusturuyormuydu 2- midenizin iki yaninda boşluklarda kaburganın altında ağrı yapıyor muydu???
gamzegultekin Emlyjams tesekkurler canim sagol yok canim mide yanmam ve rahimden agrilarim surekli idrar sıkıntım vardi artik idrar kacirmaya gitti son 2 gunde cok kotu birsey Rabbim hic kimseye yaşatmasın
Betus93 Emlyjams evet yesil sivi kusana kadar mahvoldum. Belden sizim sizim giren bir sanci. Yerinde durdurmuyor. Mumkun degil yani. Agliyorum her girdiginde sanci
Betus93 Aysegulnur123 belden vuruyor zatenn. İnan hayatimda yasamadim bu sanciyi. Yerinde durdurmuyor. İllaki anlarsiniz. Acillik oluyor insan
gamzegultekin Aysegulnur123 evet canim o agrilardan da bende cok oluyordu o yuzden en son 2 haftamda artik rahime vurmaya basladi kasiklarim rahim sag bobrek tarafim surekli agri icindeydi cocuk sanki heo aşağıdaymış gibi ve zaten karninizda gerilmeler fazlalasinca artik gttim direk doktor zannetmiyorum ama gel ntsye bakalim dedi sancim cok cıktı serumlarla agrimi dindirmeye calistilar olmadı ve artik sabah cocugun kalp atışı ve hareketleri yavasladi oglum dayanamiyormus doktor acil sezaryana aldi
gamzegultekin Betus93 gercekten öyle canim bi yandan erken dogum stresi bi yandan o sanci bi yandan normal dogum isterken rahimde acilma olmaması sezaryana alinmak o igne ya diyorum ya canim Rabbim degil dusmanima hic bir müslümana yaşatmasın suan o agrilara bile raziyim yeterki oglum iyi olsun durumu kötü 😢
Emlyjams Ecrinimleyla peki bulantı oluyomuydu bende Su ana kadar hic kusmadim ana bulantı oluyor. Tabi dayanılmaz sırt ağrısı. Hayatında en çok korktuğum şey kusmaktır 6 aylık hamileliğim boyunca hic kusmadım ama simdi kuscam diye korkuyorum herkes kusturur dediği için resmen pskolojim bozuldu
gamzegultekin Ecrinimleyla canim sancin varsa aksatma bebegin o sanciya dayanamazsa Rabbim korusun karninda ölüyormuş ben 1 gun daha gecikseydim Allahim korusun karnimda olcekmis
Ecrinimleyla Emlyjams kusmadım ben ama bulantım oluyordu ağrı bana yemek yedirmiyordu yani o öyle bi ağrı ki sırt bacak mide hepsine vuryo ve hamilesin diye müdahale edemiyorlar sadece ağrı kesici iğne ya da serum 😕
gamzegultekin Emlyjams canim her hamilelikte kusulcak diye kaide yok benim mide yanmam ilk aylardan dogurana kadar vardi ve cok kustum ama son 1 ay kusmam yoktu mide bulantim mide yanmam cok oldu ama insandan insana degisir bak miden bulanimca kus seni rahatsiz eden bebegi rahatsiz ettigi icin kusman geliyor mesala benim oglum salçalı seylerden nefret ederdi yedigim gibi kustururdu korkma canim kusmak o kadar kotu birsey degil kusarsan bebegin rahatlar yada yedigin seylere dikkat et en cok ne yediginde kusman geliyorsa onu yeme eger cok korkuyosan ancak bunu onerebilirim