Ozlemba 37 haftaligiz bir hafta sonra sezaryen olacam fakat iki üç gündür bebek çok fazla kasılıyor gece bile kasılmasını hissediyorum sizlerde yaşıyor musunuz normal mi bu haftalarda karnım taş gibi oluyor tedirgin oluyorum bı sıkıntı olur mu diye 😔
Trusttheunknowm Ozlemba Evet olabiliyor. Yalamco kasılma da olabilir ama bebeğin gelmesine az da kalmış olabilir. Benim hep kasılmayla geçti hamileliğim resmen 6.aydan sonra. Ama son gün anldım artık çok sertti kesintisiz kasıldım bugün gelecek gibi dedim ve gecesine 37+2de gelmişti. Dinlenin bol bol son 2 hafta hep yatırmıştı beni doktor.
Ozlemba Trusttheunknowm elimden geldiğince dinlenmeye çalışıyorum önceleri de yaşıyordum ama çok sık olmuyordu son günlerde sık sık hissedince tedirgin oldum inşallah sağlıkla vaktinde gelir kızım 🙂