KaderGlserinOk 32. haftada başlanması gerekiyor diye duymuştum ama göğüs ucuna ellemek(uyarmak) dogumu tetikliyormus diyede duydum. 34+4 haftalığım bugün sürmeye başladım. gecen hafta göğsümden süt geldmisti ve cok sızladı oyuzden bugun basladım sonunda. insaAllah dogumdan sonra yara olmaz