Zenkarnec Kız lar merhaba 23 haftalık hamileyim düşük riskim bar grip oldum burnum tıkalı bide kasıklarım cok agrıyor ne yapabilirim bide kasık agrısı sizce gripten mi yoksa rahim esnediği içinmi hamikeyken grip geçiren varmı
Derininannesi_ Zenkarnec aynılarını bende yasıyorum bir haftadır uyku haram oldu iliadin sprey kullanıyorum mecburen
Oglumun_annesiyim Zenkarnec Ben 2 kere geçirdim sıcak süt içiyordum günde 2 bardak zencefil içtim 2 günde bir bir bardak portakal mandalina 1 haftada anca geçti
ecemcee 22+4 haftalığım bende ve şu an burnum tıkalı, sesim berbat, halsizim ne yapacağım bilmiyorum 🤷🏻♀️
Zenkarnec ecemcee peki kasık agrısı varmı aslında her yerim agrıyo belki ama ben kasık agrısını kafaya taktım galiba acaba griptenmi diye
Zenkarnec Derininannesi_ kasık agrısı varmı banada doktor okyanus suyu burun spreyi kullan dedi ama sadece aksam yatabılıyım diye sıkıyorum sabah sıkmıyorum
Derininannesi_ Zenkarnec kasık ağrısı da var canım ama o hamilelikte cok normal aşırı enfeksiyon flan olmadıgı sürece doktor sıkıntı yok dedi
Algorab Oglumun_annesiyim bende sicak pekmezli sütle,balli limonlu zencefil iciyorum.İyi de geldi bana ama gecen gun bi postta bi arkadasa zencefil icme demis dru.Drunuza danisip icin isterseniz beni suphelendirdi biraz 😑
Zenkarnec ecemcee benimde her yerim agrıyo özellikle gözlerime vuruyo tıkanıklık ama özellikle kasık agrısı bebekle ilgili olduğu için onu kafaya taktım