Kızlar covid aşısı daha hiç olmadım hep tedirgin oldum artık 28. Haftaya girdim bebiş buyudu içim biraz daha rahat aşı olmaya karar verdim fakat tetanoz aşım var pazartesi peşpeşe olunmuyormus sanırım aralarında zaman olması lazımmış bilgisi olan var mı