9+3 deyim kuzular Daha önce yazmıştım buraya o zaman sekizinci haftanın başındaydım Doktora gidince rahatlarim sandım ama öyle olmadı rahminin üstünde sadece sol tarafta bir şişlik hissediyorum yatınca elimle dokununca doktor orada rahim var diyor bir sıkıntı gözükmüyor diyor o zaman neden sadece sol taraf bir şekilde şiş anlamlandıranmıyorum