Ayyysss anneyimmm42 keseyi bir hafta önce gördüm canım 6 haftalık sanıyordum doktor 4 hafta dedi inşallah sorun yoktur
dilaraulusoy anneyimmm42 ilk 3 ayım çok zor geçti ama şükür ki dördüncü ayım bitmek üzere 16 haftalığım 👶🧿
sunset_momy Cagla6060 bende 6+4 üm henüz keseyi gördük inşAllah pazartesi günü gidip kalp atışını duycam. Çok korkuyorum duyamamaktan
Nermin_nur1 Deletedmom_33 merhaba bir şey sorabilir miyim sizce benim ablamda tüp bebek ile hamile şu an ama çok yeni 12 sinde kontrole gidecek kese ve kalp atışı için . Kaş haftalık olduğunu son adetten mi hesaplıyorsunuz yani tüp bebekte Farklı mı oluyor ?
dilaraulusoy SEVGIMSEN gen testim temizdi canım doktor ultrasonda baktı sadece oda iyi şükür gen olunca 2 Li 3-4 lü yapılmıyor ama
Oznurkk anneyimmm42 ilk zamanlar zordu.çünkü 12 haftaya kadar her hafta kanamalar yaşadım. Her kanamada hastaneye koşarak gittim. Onun dışında çok şükür ne bulantı ne kusma hiçbir şey yoktu 🥰 4+6 da keseyi gördük 6+3 te kalp atışını duyduk. Şimdi 31+6 dayız doğuma gün sayıyoruz 🌸
SeldaS Oznurkk maşallah ne güzel zamanın geçmiş ben Bi 10 günü geçiremiyorum kalp atışını duycam ben sanırım çok sabırsızım ☺️🌼🧿
Goncagl15 Oznurkk bende kanama yaşadom kese etrafında kanamalar vardı siz neler yaptnz acaba endişeleniyorum Rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah şuan 7+2yim şükür 🤲🏻Kanama yok fakat adet sancısı gbi sancım oluyor ve ara ara batmalarım
Begumhan Kesemizi bugün gördük transfer sonrası 14.günumüz bhcg 2500 tek kese var sizce tek kesede bu değerle ikiz olma sansi var mi kizlar?
Gulce29 Begumhan kan değerine çok bağlı değil benim değer bi arkadaşınkinden yüksekti benim tek.onun çift tutmuştu ultroson da tek kese varsa tektir
SeldaS Begumhan aaa bence detaylı baksın doktor benim 1848.56 çıktı emriyodan sonra seninde ikizdir 🌼 benim Bi tane kese diğerinden Bi tık küçüktü alttan muane atti doktorum
DNK0644 Begumhan benimde iki embriyo transfer edildi ilk 8 hafta tek kese göründü sonradan 9. Haftada ikinci kesede ortaya çıktı sonradan ikinci kese görülebiliyor