Bence bunun net bir cevabı yok her anne kendisine göre değerlendirmeli doğru cevabı bulmalı. Artıları eksileri ortada. Kâr / zarar kıyaslayıp karar verilmeli ben kullanmayı düşünmüyorum şimdilik 😇 bana göre tek faydası anneyi daha az uğraştırması. Sırf uğraşmamak için bebeğe yalancı anne hissi vermek biraz vicdanımı rahatsız etti 😂 tabi ki lohusalık psikolojisi vs hiç belli olmaz çok zor geçiren bi anne için tam tersi kurtarıcı olabilir