SimayeceninAnnesi 4+4 gebeyim şuanda ilk öğrendiğimde 4+2 idim betam 19lü küsür çıktı arkadaşlar yeni öğreneb varmı gebeliğini. Birde ben 6 ay önce düşük yaptım. 8 haftalıktı o yüzden şuan çok tedirginim
Birgul SimayeceninAnnesi beta güzel 2 günde 2 katı artması gerekir keseyi yakında görürsünüz muhtemelen hayırlı olsun 🌸
SimayeceninAnnesi Birgul teşekkür ederim. Ayın 19 unda tekrar cagırdı 6 haftanın ıcınde oluyorum acaba kalbını duyabılırmıyıZ
Birgul SimayeceninAnnesi değişiyor genelde 7. Haftada duyuluyor ama 6 da duyanda var inşallah duyarsnz☺️