ozlemkzl3 çalıştığım için pazar günü 2 çeşit çorba yaptım yanına uydururuz bir şeyler demiştik salı günü korona oldum karantinaya girdim. kaynanam da 2 çeşit kemik suyu ile çorba yapıp yollamış oldu 4 çeşit, biri bitti üçü kaldı. Kocam da dün pozitif çıktı baktık çorba ile olacak iş değil 😂