Dmteyll Kizlar aranizda manisa grand medicalde doğum yapan varmı sezeryan için öneriliyor ama normal doğum için pek önerilmiyor aklima takildi
yeniklasor Merhaba ben de oraya gidiyorum doğum yapmadım ama eşim duymuş bı arkadaşının hanımı orda doğum yapmış.Doktor normal doğumu öyle çok beklemeden sezeryana almış öyle duydum ne kadar doğrudur bilmiyorum bende merak ediyorum açıkçası.