minik_kuzumm bizimde öyle kuzum muhtemelen bende özele gtcem burda bi kaç arkadaş doktor önerisinde bulundu Allah razı olsun herşeyimle ilgilendi kızlar bebeği kaybettiğimde hastane arayışına girdiler acımı onlarda yaşadı diyebilirim . İns tada eklediler manav züccaciye herşeyin ucuz yerine kadar söylediler 🤭😅