OzlemYu07 benim de ilk gebeliğimdi. Patolojiye gitti. Sonuç temiz çıkmış. Kan değerlerime baktı. Vitamin eksikliği (b12,d, magnezyum vs.) çıktı. 5 kutu ilaç yazdı. 2 ay kullan sonra tekrar gel dedi. Bu eksikler sebep olmuş mudur diye sorduğumda direkt etki etmez ama bunların eksik olmasına sebep olan etken etkilemiş olabilir dedi. Korunmayı sorduğumda da 1 kere adet gördükten sonra korunmaya gerek yok dedi.