_beybisolar123 Bende kullanıyorum kesinlikle sabahları kullanmayın hem yutarken zorlanıyorsunuz hemde mide tam dolu olmadığı için mideniz bulanır Ben akşamları yutuyirum
Merveferhat3839 _beybisolar123 Kullanırsam bende akşamları içerim sabah içemem zaten midem kötü oluyor
Melike0657 Merveferhat3839 ben folik asit kullanmadım decsvit kullandım balık hapı k ımom omega3 kullanıyorum ama hepsi fazla geldiği için bir gün decavit bir gün ımom omega3 alıyorum doktorumda iyi yapıyorsun dedi. Bir de kan ilacı d vitamini ve tiroit hapı da içtiğim içim hepsi fazls geldi ben bu şekilde gidiyorum bebğimde haftasıyla uyumlu gidiyor çok şükür
Withbaby Benim doktorum 5. Aya kadar foliğe devam ettirdi 20. Haftamda kendi doktorum yoktu başka doktora gittim folik asidi kesip gyno dvt3 decavit verdi. 1 ay sonraki kontrolde kendi doktorum decaviti kullanmayı bırak dedi. Heralde doktordan doktora değişiyor bu
Altntp Merveferhat3839 bana geçenlerde verdı bgn sonuç göstermeye gıttımde hap yutamadıgımı soyledım başka bısey verdı onuda yutamazsan folıkasıt kullan dedı onerdıgıde büyüktü baya
Bendiyebiri Merveferhat3839 çok büyük sıkıntı ya seni çok iyi anlıyorum işte kan ilaçlarını ben asla yutamam kocaman onlar birde aç karnına oluyor onun için mesela şurup gibi olandan verdi doktorum. İdrar yolu enfeksiyonum vardı hamileliğimin başında çok kötüydüm bi tane hap verdi bana sabah akşam bide zaten mide bulantımın olduğu zamanlardı içtiğim gibi çıkarıyordum bıraktım gitti valla. Daha küçük hap veya şurup tarzı şeyler oluyor elbet seçenek vardır. İnan decavit içtiğim zaman işkenceyle çekiyorum 😂😂 parol bile benim için çok zor. Şimdi dilimin üstüne koymamla midem kalkıyor iyice kötü oldum
Merveferhat3839 Bendiyebiri Bende aynı şekil zaten normalde hamile kalmadan öncede çok kolay yutamıyordum hapı ama en azından midem bulanmıyordu bir şekilde yutuyordum şimdi midem bulandığı için yutamam küçük hapları yutuyorum da bu çok büyük mesele omega 3 balık hapı içiyorum bide kokuyor günde 1 defa her içtiğimde öğürüyorum hadi o bi şekilde gidiyor çok büyük değil ama bunun yerine bana başka ilaç kolay içebileceğim bir ilaç vermesini isticem gerekirse içmem çoğu hamile Kişiler içmemiş zaten başka vitaminde kullandığımız icin onlarda karşılıyor tabiki
Yusuf_alpin_annesi Banada. Decavit. Verdi bide ferrum diye bı alac kulaniorum. Bugünde. Kan ilacı yazdı. Bilmiyorum. Nasıl olcak
kucukcivcivim Merveferhat3839 23.haftama kadar kullandım ben, şimdi balık yağına başladık. Biraz erken başladık çünkü erken doğum riski vardı. Onu önlüyormuş. Decaviti bırakabilirsin dedi. Tabi sizin doktorunuz neyi öngörür bilemem. Bir konuşun 😊
Annebaba23 Ben küçük hapları bile çok zor yutabiliyorum doktoruma da direkt söylemiştim. Kan ilacım da sıvı, d vitamini de damla olarak kullanıyorum 33 haftalığım çok şükür herhangi bir problemim yok :)
Merveferhat3839 Annebaba23 Annebaba23 Kan ilaçları da büyük oluyor sanırım bana da verir yakında bende ona göre söyleyim büyük hap yutamiyorum diye bana da ona göre ilaç verir heralde
Bendiyebiri Merveferhat3839 öyle tabi ki muadili olan ilaçlar kullanırsın. O kadar kasma kendini canım ya valla aynı benden buldum bir tane tek benim zannediyordum 😂
Bendiyebiri Merveferhat3839 ben kan ilaçlarını tekli şuruplar var onlardan kullanıyorum canım maltoferdi adı galiba tadı da çok güzel 👍🏻 aklında bulunsun zammı gelince söylersin doktoruna
Merveferhat3839 Bendiyebiri Biraz içim rahatladı valla aynen zamanı gelince derim bende diyorum sadece ben mi içemiyorum acaba 😃
Okurgezer GizemB05 ben de en başından beri decavit kullanıyorum, içinde folik asitte, demir de var zaten 🌸
Hilalkhrmn417 Merveferhat3839 folik asit 12. Haftada bırakılıyor… Bende decavit kullanıyorum demir ilacı olarakta feramat …. 3 4 aydır kullanıyorum bu ilaçları..