Banada demişti 33 de Dr 25 mm diye fitil falan demişti nst ye girince unuttum ben dr hatirlatmayi eve geldim gece doğum sancılarım başladı 3 gün hastanede yattım durdurdular sanciyi şimdi 36 olduk nisanimda geldi 1 hafta oldu ama gelen giden yok 2 gün yattım evdede sadece şimdide her işimi kendim yapıyorum temizlik bile yaptım dip bucak annemler çok uzakta gelemiyorlar kaynanam var onada diyemem sil süpur sıraları diye oyuzden herşeyi kendim yaptım