Busra343434 Nurss34 2-4 günü arası ama genellikle 2. Günü gelin diyor doktorlar kuzum. Regl mi oldun yoksa 😔
Deletedmom_85 Nurss34 ben 15 gün önce falan verdim canım. İkinci güne almıştım fakat farklı randevum vardı doktor ilk gün gelsen de olur demişti. İlk gün gitmiştim ben ilk 3 gün bakılıyor sanırım
Aysee10 Nurss34 2. Günü Yapıyorlar aç olsanız daha iyi olur ben öyle vermiştim. Bu zamana kadar bu hormon testini vermediğime pişmanım
gulsonmez27 2-3. Gün arasında yapılıyor.Aç gitmekte fayda var ekstra bişey isteyebilirler diye.Yoksa aç tok fark etmiyor
ilkimgamze Nurss34 Adetin 2. yada 3. Günü aç karna gitmen daha iyi olur canım. Diğer hormonlar değil de tiroid hormonunu açlık tokluk etkiliyor bildiğim kadarıyla o yüzden aç gitsen daha iyi.