Elifinannesi_ Kızlar dün akşam 21:00 gibi doğum yaptım sütüm gelmiyor. Bebeğim de emmiyor. Emmek için öyle çaba harcıyor ki memeyi çekmiyor mama veriyoruz. Ne yapsam ya ?
papatya981 Elifinannesi_ bazı anneler meme vermeyi birakiyormus asla bırakmayın doymuyorsa tamam mama verin ama memeyide bırakmayın bebek emdikce gelir ama isterseniz göğüs pompası alin sagipta verin sonuçta hicbirsey anne sütünün yerini tutmaz sagdikca belki sütünüzde artar
Seydadilek26 Elifinannesi_ gözün aydın canimmm sonunda kavuştuk kızlarımıza 🥰 benimde sütüm yeni gelmeye başladı imkanın varsa duş al canım devamlı emzir sütun gelmese de emzir sonra mama verirsin yine hurma ye tahin helvası boza bol bol tuket mutlaka en az üç litre su iç
mutlugebeee Elifinannesi_ duş al göğsüne masaj yap sıcak suyla ve pompayla sağ bebeğin ememiyorsa mutlaka sakın vazgeçme moralinide bozma illaki gelicek😍