Eezgiliiiiii Kizlarr erken dogum yapanlar kacinci haftada yaptiniz bebekler kac kilo doğdu ne kadar kuvez sureci oldu tecrubeliler anlatsbilirmi serklajliyim ve erken dogum riskim var merak ediyorum bu süreci
Havvadr Eezgiliiiiii 30 haftalık doğum yaptım canım 1.600 doğdu şuan küvezde 17 gün oldu toplamda 5 hafta kalıcak dendi toplamda
Funday35 Eezgiliiiiii Ben hamilelik öncesi yaptırdım serklaj 16 haftada 40mm di rahim ağzı şuan 18 deyiz 1 hafta sonra randevu var bakalım nasıl rahim ağzı bakılacak sizin haftanız çok küçük değil bana doktorum 35 i görsek bile yeter dedi mutlaka yatın sürekli rahim ağzı şuan kapalı demi boyu kaç biliyormusunuz
Eezgiliiiiii Funday35 pazartesi kontrolum vardi 27 di ölçtü doktor oncesinde 17 idi en son 27 cikti mecbur bazen ayaga kalkiyorm haiff mutfak islerini yapmaj icin falan korkuyorm ama biseh olcak diye😣
Eezgiliiiiii Funday35 40 mm iyi diye biliyorm ins sizinde gonlumuzce olur vaktinde gelir bebisler ne diyelim ki yasicagmz varmis bunlari
Funday35 Eezgiliiiiii Bebek büyüdükçe rahime çok baskı artıyor kısalma ilerleyebiliyor bazen bende kalkıyorum ayağa bende mutfak işi yapıyorum eşime bazen yardım ediyorum çok uzun süre ayakta kalmıyorum sizde kalmayın dinlenin 😣
Zeynepp97 Eezgiliiiiii 27 ölçtüğünde ne dedi yapmaman gereken şeyleri söyledi mi, benimde 24 mm şuan 30+1 deyim 29.haftada gitmiştim artık 30 olmuşsun bu saatten sonra gelsede bir şey olmaz dedi
Funday35 Eezgiliiiiii Doktorumda iyi olduğunu söyledi ama bebeğim büyüdükçe ağırlık oldukça nasıl olucak bilmiyorum inşallah sağ salim vaktinde sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻
Eezgiliiiiii esratpl yaa insallaj baya gitmis.serklaj inşallah bizimkilerde gider bebegnz nasil kilosu falan kac birde dikis.icin ne dedi doktorunz almak icin
Ecehn esratpl maşallah peki size çatı muayenesi yaptı mı doktorunuz ben de 33 üm serklajlıyım araştırdıkça panikliyorum çatı muayenesini falan serklajlılara nasıl yapacaklar yapılıyor mu diye😔
Nezii esratpl Eezgiliiiiii Bende pazartesi olacağım serklaj 14haftalık çok korkuyorum inşallah herşey yolunda gider 😞
esratpl Eezgiliiiiii insallah 🌸 34. haftada 2450 gramdı gayet iyiydi ama şimdi 36+2 oldum ve 2 haftadır hiç kilo almamış😞 yarın tekrar kontrolüm var kesin olarak karar verilecek kilo alıp almadığına almamışsa 37. haftayı görüp alırız bebeği dedi doktor😞
esratpl Eezgiliiiiii dikiş için de ben sezeryan olacağım sezeryan sırasında alırız dedi ama normal doğum deneneceği zaman 36 da falan alıyoruz dikişleri demişti
Eezgiliiiiii esratpl canim uzulme baya yol kat etmissin gonul ister zamaninda gelsn ama hayirlosi ilse gelsnde ne zanan gelirse gelsn cani icinde olsn yeterki
Eezgiliiiiii esratpl aayy normal dogum dusunuldugunde nasil aliniyor atildigi gobi mi uyusturuo mu alıyorlar anlamadm aklimda deli sorular
Eezgiliiiiii Zeynepp97 sey dedi iste tuvalet harici kalkma dedi cunku ayaga kalktigimda rahmimde baski ve aci oluyor bebek assada oldugundan dolayi benim doktorumda 30 lu haftalari goruruz insallah demisti 30 haftaya yenu girdim iste bakalim bebegin kilosu kac suan sagliginda bisey yoktur insallah
Zeynepp97 Eezgiliiiiii Benim 29+5 de 1450 gramdı gayet iyi haftasıyla uyumlu vs dedi 2 hafta sonra tekrar gel dedi, taksi bulamiyorum minibüsle gidip geliyorum resmen tangır tungur Allah’a emanetiz artık
Zeynepp97 Havvadr Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah, yanlış anlamazsan nasıl oldu anlatır mısın suyun vs mi geldi
Eezgiliiiiii Havvadr ay insallah tez zamanda kavusurdunuz nasil dogum gercrklesti suyunz falanmi geldi