Ağustosta bile dogsalar ilk etapta uzun kollu giyecekler yeni doğan oldukları için.Sehirlere göre değişir belki ama Sakarya da mayıs ayında kombiler hala çalışıyor oluyor.Haziran temmuz kısa kolluyla geçilir diye düşünüyorum.Yenidoganlar uzun kollu 2-4ler kısa kollu olmalı benim fikrim,sonrası kis zaten😊