Meltempek Kızlar başına gelen var mı bilmiyorum ablam 5+3 haftalık hamile doktor ultrasonda bebeği görememiş sadece kese varmış bu durumu yaşayan oldu mu boş gebelik demiş daha öncesinde bir kere düşük yapmıştı bilenler varsa yardımcı olabilir mi
SimgeTuna Meltempek Daha erken kese 25-30 mm olup bebek görünmüyorsa anca o zaman boş gebelik denir ki genelde kese bu boyutlara 8-10. haftalar arasında gelir ablan bir iki hafta bekleyip başka doktora gitsin bence 5 haftalıkken boş gebelik tanısı koymakta saçma yani kimi doktor moral bozmayı çok seviyor
Yasemiinny Meltempek bebek için bence erken. Ben 6+6 da gittim bebeğinde gördüm kalp atışını da duydum. Ablanız 7 hafta gibi gitsin bence
papatya981 Meltempek bos gebelik diyen doktorun doktorlugundan şüphe ederim afedersiniz ama aptal mı ne 5 +3 erken olabilir belki geç döllenme tövbe estağfurullah ya deli oluyorum boylelerine ben 4haftalikken sadece kese gördüm 6.hafta gel dedi çoğu kişi bebeği göremiyor kalp atışını duymuyor diye kendimi strese sokmak istemedim 8.haftada gittim hem bebeğimi hemde kalp atışını görüp duydum bence ablanizda canını sıkmasın beklesin 2 hafta falan 🥰🤲
Betulmtn Meltempek artık biz arastirmaktan drlardam dök bilir olduk valla. O hafta da acaba kaç tane bebek gormuste öyle Bi tabi koymuş saçma. Acilen Dr değişikliği yapsın ve en az 7. haftada gitsin diğer kontrolune
ebrusngl Bebeği görmek için daha çok erken 6-7 haftalarda görenler var stres yapmasın ablanız inşallah öyle bir durum değildir
OzlemYu07 Meltempek canım ben geçirdim boş gebelik ama 8 haftaya kadar bekledim oluşmadı daha sonra kürtaj oldum ama 5 hafta da boş gebelik tanısı doğru değil beklesin 8 haftaya kadar