Ya sizin de göğüs ucunuzda böyle kahverengi, sarı kabuğumsu şeyler oluyor mu, yoksa bir tek bende mi var bu 😟 sanki gebelikten önce de vardı, gebelikle beraber arttı gibi. Dokununca dökülüyor ama kaşınıyor da, doktoruma mesaj mi atsam acaba, kontrolde sormayı unuttum da. Yaşayıp doktoruna soran var mı acaba?