_ipekkkkk Zlemmm belli değil yarın tam 36 haftalık oluyoruz 4 gün önce nişan geldi açılma yok bakalm nezaman gelecek 🤷♀️
Ygtalp Zlemmm doktorum 26 ocak yani 39+1icin konuştu ama pazartesi kontrolüm var tekrar konusucam çünkü inanılmaz çatı ve bacak ağrım var yuruyemiyecek haldeyim
Karkubra27 Zlemmm kızımı 41 haftalık doğurdum. Şimdi 15+2 günlüğüz kaçıncı haftada gelir bebiş bilmiyorum zaman gösterecek 🤗
Mustafagunay61 Zlemmm canim benim ikizlerim var tek yumurta ikizleri ya 37 haftada alinacaklar çok beklemeyecekler oylr dedi doktorum