Buket_dadas MslAknn askm ben tan 36 haftalıkda gittim 2800 gramdı normal dedi iri bebek deil dedi minyon tipliymis oglum ama senin kide gayet iyi suanda 37 oldu herhalde 2830 felan olmustur bilmiyorum ki ama iyi kilosu olması gereken kiloda https://imgyukle.com/i/oY9g9M bak burdan takip ede bilirsin bir kac gğn geriden gelse birsey olmaz sükğr gayet iyi kilosu
Asyaburcin MslAknn benimde t 34+6 da 2570 dedi ama 1 haftada önden gidiyor demişti . Heralde normaldirr 20 gün sonraya doğum var 3 olur mu diye merak ediyorm açıkçası