Ozge 19. Haftadayım bazen kasıklarım bazende karnımın içi acıyo sürekli. rahim büyüdüğü için gayet normal ama geçmiyorsa lekelenme varsa hemen doktorunuza gidin. Düşük tehlikem vardı onda ağrı sızı hiç bişey olmadı sadece lekelenme oldu. Aklınıza kötü şeyler getirip stres olmayın gayet normal rahim çok hızlı büyüyo bebek desen öyle yer açıyo kendine yavrucak 😄 aşırı şiddetliyse o ayrı ama normal ağrı olması