Kendim yapmaya cesaret edemiyorum açıkcası o yüzden eşim yapıyor bana koldan bir gün sağ bir gün sol her gün aynı koldan yapmıyoruz ve yapmadan önce eşim kolanyalı pamukla silip öyle yapıyor ve mutlaka havasını boşaltın sonrasında vurduğu yere bir süre hastanedeki gibi pamuk tutuyorum ama kanama bile olmuyor ve çok şükür morlukta olmuyor çok korkuyordum morluk çok oluyor diyorlardı ama bende olmadı çok şükür sadece zaman geçtikçe kollarım sertleşmeye başladı onu fark ettim 🌸