Merveyldrmmm Bebeğin aşağıda olması ne demek ? Arkadaşıma doktor söylemiş 20 haftalık uzan dinlen demiş kötü birşey mi
Funday35 Merveyldrmmm Bebeğin aşağıda olması rahim ağzına yakın erken doğum olabilir o yüzden uzansın bol bol yürümesin ayakta kalmasın çıkar yukarı merak etmesin arkadaşınız
Tazeanne0134 Merveyldrmmm canım çarşamba günü dr banada aynısı dedi iş yapma dinle demedi ama ağır kaldırma dedi kendini çok yorma dedi böyle devam ederse ilk doğumunda sezaryen olmuş erken doğum yaparsın dedi bende 19+5 haftalık hamileyim gündüz pek dinlenme şansım olmuyor ama akşam olduğu zamn eşim sağ olsun oğlumla ilgileniyor bende elimden geldiğince dinleniyorum
Vesife Bnimde bebeğim 7. Haftadan düşük tehlikem vr ve aşağıda duruyo sürekli dinlenerek iğne ve fitil kullanarak geçiyor zor ama yapacak bişey yok Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin