Elif1104 Kızlar 38+1 haftalık hamileyim nst de sancılarım çıkıyor ben hiçbirini hissetmiyorum ve açıklık da yok ne yapmam lazım.
aysenurtc Elif1104 36 dan beri ben de aynıyım bekliyorum hayırlısıyla doğumum ne zaman olcak merak ediyorum 😂
Elif1104 aysenurtc benimde durum aynı 36 da gelmeye kalktı iğneler ve serumlarla önledik şimdi de hanımefendi gelmiyor😂